Existuje několik způsobů, jak uhradit naše služby. Záleží jen na vás, jaký způsob si vyberete.
Úplně nejpohodlnější forma platby. Stačí u vaší banky povolit inkaso ve prospěch FIXNETu a částka za vyúčtování se vám automaticky odepíše každý měsíc z vašeho účtu.
Inkaso povolíte ve prospěch našeho účtu číslo 3263917359/0800 a to bez uvedení konkrétního termínu splatnosti, variabilního či specifického symbolu. Inkasní limit doporučujeme nastavit s dostatečnou rezervou. Jakmile inkaso povolíte, napište nám na adresu info@fixnet.cz. Zároveň nám sdělte číslo vašeho účtu a limit, který jste nastavili. V případě, že váš limit překročíte, zašleme vám automaticky tištěné vyúčtování s upozorněním na tuto skutečnost. Následně budete muset zaplati vyúčtování jiným způsobem např. jednorázovým příkazem.
Forma úhrady vhodná pro služby, u kterých se nemění výše měsíční částky. Trvalý příkaz zadejte ve prospěch účtu 3263917359/0800 včetně specifického symbolu, který máte uvedený na vašem vyúčtování. Ostatní platební symboly do vašeho trvalého příkazu prosím neuvádějte. Splatnost trvalého příkazu nastavte tak, aby částka byla vždy připsána na náš účet nejpozději k 10. dni kalendářního měsíce tj. minimálně 3 dny před splatností uvedenou na vašem vyúčtování.
Forma úhrady vhodná pro první vyúčtování za služby nebo v případě, že chcete platit každé naše vyúčtování ručně. Příkaz k úhradě zadejte dle údajů na vašem vyúčtování. Jako variabilní symbol vždy uvádějte číslo příslušné faktury z vašho vyúčtování. Pokud hradíte více faktur najednou, můžete k označení platby použít jen specifický symbol. Splatnost příkazu nastavte tak, aby částka byla vždy připsána na náš účet nejpozději k 10. dni kalendářního měsíce tj. minimálně 3 dny před splatností uvedenou na vašem vyúčtování.
Rychlá forma úhrady, která vám umožní zaplatit vyúčtování našich služeb bez vyplňování platebních údajů. K jejímu provedení potřebujete pouze aplikaci internetového bankovnictví ve vašem chytrém mobilu. Každé naše vyúčtování obsahuje QR kód, který stačí nasnímat fotoaparátem vašeho mobilu. Platbu proveďte tak, aby částka byla vždy připsána na náš účet nejpozději k 10. dni kalendářního měsíce tj. minimálně 3 dny před splatností uvedenou na vašem vyúčtování.
Za služby FIXNET můžete zaplatit vaší platební kartou a to prostřednictvím naší samoobsluhy. Před úhradou si ověřte u své banky, zda máte internetové platby na vaší kartě povoleny a zda máte k provedení platby dostatečný denní limit. Pokud ano postupujte takto: Přihlášte se do naší samoobsluhy "Můj účet" (přihlašovací údaje naleznte v předávacím protokolu služby). Pokud se vám po prokliknutí výše uvedeného odkazu neotevře stránka s platbou, pak v levém menu klikněte na Platba kartou. Zde si můžete zvolit, zda zaplatíte neuhrazené faktury či si např. dobijete telefonní kredit (pevná linka). Po výběru vyúčtování, které chcete zaplatit stiskněte tlačítko Pokračovat a následně se zobrazí shrnutí platby. Pokud je vše v pořádku klikněte v menu na položku Přejít na platební bránu. Následně budete přesměrování na internetovou platební bránu. Zde již postupujete jako při ostatních platbách kartou na internetu.
Forma úhrady vhodná v situaci kdy nemáte bankovní účet a zároveň se můžete dostavit do našeho zákaznického centra na adrese Pravdova 1274, 342 01 Sušice v pracovní době PO - PÁ 8-17 hodin. Pro úhradu vyúčtování stačí uvést jméno, příjmení a vaši adresu, podle které vaše vyúčtování dohledáme. Úhradu vyúčtování lze provést i v den jeho splatnosti.
Forma úhrady vhodná v situaci kdy nemáte bankovní účet, platební kartu a zároveň nemůžete provést platbu v našem zákaznickém centru. K jejímu provedení musíte najít nejbližší pobočku České spořitelny a.s. a provést vklad na náš účet číslo 3263917359/0800 s tím, že uvedete variabilní symbol příslušného vyúčtování. Pokud hradíte více faktur najednou, můžete k označení platby použít jen specifický symbol. Úhradu vyúčtování lze provést i v den jeho splatnosti. Při tomto typu platby však musíte počítat s tím, že poplatek bance za vložení na náš účet může být až 50 Kč.
Forma úhrady vhodná v situaci kdy nemáte bankovní účet a zároveň nemůžete provést úhradu v našem zákaznickém centru. Složenka je vám zasílána vždy s tištěným vyúčtováním, které je zasláno na adresu uvedenou ve smlouvě o poskytování služeb. Úhradu proveďte tak, aby částka byla vždy připsána na náš účet nejpozději k 10-tému dni kalendářního měsíce tj. minimálně 5 dnů před splatností uvedenou na vašem vyúčtování. Tato forma platby je vždy zpoplatněna částkou 20 Kč za každou zaslanou složenku. U tohoto typu platby také musíte počítat s úhradou poplatku České poště, který k 1. 9. 2021 činí 44 Kč.
Naše služby lze hradit formou předplatného. U tohoto typu úhrady vám před aktivací služeb zašleme výzvu k platbě, která obsahuje všechny potřebné detaily k jejímu provedení. Jakmile se vaše platba připíše na náš účet, automaticky vám odešleme zúčtovací fakturu. Předplatné služeb začíná běžet dnem jejich aktivace. Pokud jsou vaše služby aktivní například od 10. září, předplatné je spotřebováno 10. října. Abyste nezapomněli uhradit předplatné, připomeneme vám tuto skutečnost emailem a SMSkou. Pro úhradu předplatného lze využít všechny výše uvedené způsoby platby s výjimkou inkasa. Platbu je potřeba provést minimálně 3 - 5 dnů před vypršením předplatného. Platbu je potřeba označit variabilním symbolem, který jste obdrželi v první výzvě k platbě nebo v připomenutí před uplynutím předplatného. Pokud předplatné vyprší dojde automaticky k omezení poskytovaných služeb. Včasným zaplacením předplatného se automaticky prodlouží doba služeb o další měsíc. Předplatné služeb lze uhradit i na více měsíců předem. Stačí zaslat násobek měsíčního předplatného služeb. O stejný násobek se pak prodlouží i délka předplatného.