FIXNET 

800 100 600Bezplatná infolinka 
 
Úvodní stránka Služby pro firmy Hlasové služby pro firmy

Hlasové služby pro firmy

Díky telefonování prostřednictvím VoIP mohou firmy výrazně snížit své náklady na telefonní provoz. Chcete vědět, kde můžete ušetřit? Kontaktujte nás a my vám připravíme detailní nabídku na míru dle konkrétních požadavků.

Díky digitální telefonní ústředně vám můžeme individuálně nastavovat parametry jednotlivých služeb.

Přechod na VoIP volání je jednoduchý. I nadále můžete využívat vaši stávající telefonní ústřednu. Převedeme vám i vaše telefonní čísla. S VoIP můžete výrazně ušetřit vaše náklady na telefonování.

Standardní funkce telefonní ústředny

  • přepojení hovoru
  • přidržení hovoru
  • hudba na pozadí
  • parkování hovoru
  • předání hovoru
  • návrat z přepojení
  • střídání hovorů
  • převzetí hovoru
  • přesměrování hovoru
  • odmítnutí hovoru
  • identifikace volajícího
  • vzdálené převzetí hovoru
  • převzetí hovoru ze skupiny
  • integrace s firemním IS a MS Outlook
cisco telefon

Standardní telefonní služby lze rozšířit o

  • Hlasová schránka - každou linku lze nakonfigurovat svou vlastní hlasovou schránkou, kterou lze ovládat přes telefon pomocí hlasového průvodce nebo přes přehledné webové rozhraní.
  • Přehledy hovorů - k dispozici vám budou informace o provolaných cenách hovorů za dané období. Požadované výstupy lze individuálně definovat díky podpoře složených dotazů.
  • Konfigurace IVR - k dispozici je webové rozhraní pro konfiguraci IVR. Jednoduchou operací je možné nakonfigurovat a namluvit uvítací menu do vaší firmy. Volající bude mít na výběr z několika možností, kam se nechá přepojit. Podporovány jsou i komplexní víceúrovňové IVR systémy.
  • Záznamová služba - systém umožňuje zapnout nahrávání kompletně pro všechny hovory na ústředně nebo dle selektivního výběru konkrétních linek, volací skupiny nebo ACD fronty, které mají být předmětem nahrávky. Konkrétní hovor lze snadno vyhledat a následně ho přehrát přes integrované webové administrační rozhraní.
  • Konferenční hovory - můžete si vytvořit konferenční místnost chráněnou PIN kódem. Také můžete využít integrovaný faxový modul.
  • Volací skupiny- systém umožňuje nastavení volacích skupin a ACD volací fronty, které umožní vytvořit vlastní callcentrum.
  • Mobility extension - díky této funkci můžete směřovat příchozí hovory na mobilní telefon bez ztráty možnosti využití všech funkcí ústředny.